Místo výkonu práce

Přelouč

Datum nástupu

1. 8. 2020

CHCETE SE STÁT SOUČÁSTÍ TÝMU V ROZVÍJEJÍCÍ SE ORGANIZACI?

CHCETE BÝT UŽITEČNÍ A POMÁHAT DRUHÝM?

CHCETE MÍT Z ODVEDENÉ PRÁCE DOBRÝ POCIT?

PAK NEVÁHEJTE A STAŇTE SE SOUČÁSTÍ NAŠEHO TÝMU!

Náplň práce:

  • Zodpovědnost za rozvoj sociálních služeb dle strategie a vizí zaměstnavatele v dané lokalitě
  • Zajištění efektivního fungování střediska po stránce personální, provozní a ekonomické
  • Vedení týmu
  • Mapování potřebnosti služeb v daném regionu a spolupráce s ostatními subjekty
  • Zodpovědnost za kvalitu poskytovaných služeb

Benefity: stravenky, možnost dalšího rozvoje a vzdělávání, firemní akce, sickdays, 5 týdnů dovolené, individuální rozvržení pracovní doby, bonusy/prémie

Nabízíme:

  • Pracovní poměr v zavedené organizaci s dlouholetou tradicí
  • Příjemný a přátelský pracovní kolektiv a vstřícný přístup vedení
  • Smysluplnou práci
  • Metodické vedení
  • Osobní ohodnocení / odměny
  • Další benefity

Požadujeme:

  • Empatii a respekt, časovou flexibilitu, vstřícnost a ochotu učit se novým věcem
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost práce v týmu
  • Bezúhonnost, zdravotní způsobilost
  • Zkušenosti s vedením týmu
  • Praxe v sociálních službách podmínkou
  • Znalost zákona č.108/2006 Sb. o sociálních službách v platném znění a vyhlášky č. 505/2006 Sb.   podmínkou
  • velmi dobrá znalost Microsoft Office
  • Řidičské oprávnění sk. B, aktivní řidič, vlastní auto
  • Vysokoškolské vzdělání bakalářského typu

Máte otázky? Napište nám

Pokud vás pracovní nabídka zaujala zašlete svůj životopis se stručným motivačním dopisem.